onsdag 20 augusti 2014

Hemma hos oss



Höststädning - check. Fina instavännersaker överallt - check.
Blev inspirerad av mitt eget hem, sug på den du jante, när
jag såg Monica Bachs fina bilder i Lillenord. 
Så idag lekte jag stylist och fotograf istället
för att göra det jag skulle.
Men fint blev det!




                 
Fina broderiet från Elisabeth Bucht (aka garnapa) och
fina fåglen en gåva från Herman von Brömssen, håll ögonen
öppna för den grabben blir något stort!









Framför mig i arbetshörnan hänger bokmärken från Jennie aka kollijox
mönster från Emma, Jockum, Maja, strandfynd, liten mini-Viola från
Jenny, virkad blomstergirland från Elisabeth, karta från Yarnmade och
flicka av Ragnar Persson. 




Jenny Brandts fina Viola, så sjukt fin, både ungen och fotografiet!!
Och den fina burken som jag fick bara så där av Kicki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar